A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області

Відбувся навчальний семінар на тему «Успішне навчання дітей з ООП

Дата: 26.02.2025 09:13
Кількість переглядів: 16

Днями відбувся навчальний семінар, організований колективом Добросинсько-Магерівського ІРЦ, на тему «Успішне навчання дітей з ООП. Стратегії, що працюють».

Фото без опису

🔹У заході взяли участь запрошені промовці та учасники ( педагоги нашої громади: вчителі ЗЗСО, асистенти вчителя/вихователя, вихователі ЗДО інклюзивних груп, вчителі-логопеди , відповідальні за інклюзію у ЗЗСО, у ЗДО, педагоги сусідніх Жовківської та Рава-Руської ОТГ, лікар-педіатр КНП "Добросинсько-Магерівський ЦПМСД".

🔸З вітальним словом виступили:

Віра Бокало – т.в.о. директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області»;

Марія Васюник-Кулієва – головний спеціаліст департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації;

Галина Вархолик – завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти;

Микола Смолинець – в.о.начальника відділу освіти Добросинсько-Магерівської сільської ради.

🔶Віра Бокало – т.в.о. директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Добросинсько-Магерівської сільської ради Львівського району Львівської області» розповіла про пілотний проект по впровадженню інклюзивного навчання у Новогорівському З3СО І-ІІ ст.»

- Особливості та алгоритм впровадження інклюзивного навчання.

🔸Ознайомила присутніх з особливостями інклюзивної та спеціальної освіти у Фінляндії:

- Спостереження за розвитком, ростом і здоров'ям дитини 1-6 років. Оцінка шкільної зрілості.

- Спеціальний клас у закладі загальної освіти м.Коувола.

🔶Вікторія Глов'як – вчитель-логопед, вчитель початкових класів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (БНРЦ «Довіра», м.Львів) ознайомила присутніх з методикою навчання читанню дітей, які мають труднощі у читанні.

🔸Тема «СПОЧАТКУ: вчимось читати…

ПОТІМ: читаємо, щоб вчитись…»

- Коли та як МИ навчились читати?

- Як відбувається «декодування» у мозку?

- Складна інтеграція – успішна траєкторія оволодіння навичкою читання.

- Коли дитина готова вчитись читати?

- У кого і чому нема інтересу до читання?

- Наслідки «насильного» читання.

- Закономірні етапи формування читання (за психологічним змістом).

- Аудіальний розвиток – шлях до успіху! Практичні вправи та завдання 1-ого етапу.

- 2-ий етап. Як навчити зливати літери у склади? (Особливості навчання дітей з ООП. Практичні поради)

- 3-ій етап. Читання за здогадкою. Як навчити розуміти про ЩО читаєш?

- 4-ий етап. Як ОСМИСЛЕННЯ полегшує формування навички читання? Чому ЗМЕНШУЄТЬСЯ кількість помилок?

- Особливості навчання читанню дітей з ООП.

І ще… Багато, багато практичних порад, які зроблять ВАС і ДИТИНУ успішними!

🔶 Світлана Магарська – мама дитини із синдромом Дауна

Тема «Моя історія». Історія мами не залишила байдужими нікого.

🔰❗️Дякуємо усім учасникам за активну участь, промовцям - за розкриті пізнавально, емоційно та фахово теми виступів. Дякуємо закладу, який вдруге гостинно прийняв нас усіх. Дякуємо учасникам семінару за відгуки, за зворотній зв'язок. До нових зустрічей! Миру та перемоги нам усім!🇺🇦🇺🇦🇺🇦


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень